6/17/2017

Hi again :)


I entered Second Life after a long absence.
Second Life was evolving further.

I got Mesh Head.


Mesh Head : Catwa head - catya
SKIN : MUDSKIN - hyosub




I recently used a free sandbox.
really thanks!



btw, I miss the members of The Block… X)
and Ikebukuro SIM’s friends.
They are nice friends for me.
I hope they are happy.



ずっとログインできないと思っていたこのブログをたまたま開いたら
googleアカウントから自動ログインされて書けるようになりました.

長年使ってたFC2では逆に,二段階ログインが必要になっていて
運営とやり取りをして本人確認をしてもらってやっと入れたのに
Bloggerすごい!でも相変わらず書きづらい.LOL

Second Lifeを夢中で遊んでいた頃から今までに
結構,色々なことが変わって,僕もだいぶ変わりました.
もともとおとなしいけど,もっとおとなしくなりました.

Second Lifeにログインしたらフレンドに懐かしい名前を見かけて
色々な思い出を,思い出してます.みんな元気かなあ.



0 件のコメント:

I have joined "Furry Japan" :3

Hi guys, Nekos, Devils, Kimonos, Furrys XD I recently go to a cafe where Furry gathers :) I’m crazy for Pokki AV of “Nutbusterz...